ای باران + یک شب دلی – علیرضا قربانی

ای باران

امشب قسمت 28 مدار صفر درجه رو دیدم

واقعا موسیقی آخرش دل آدم رو آتش میزنه با صدای دلربای علیرضا قربانی ، این آهنگ رو هیچ سایتی نداره و برای اولین بار برای دانلود گذاشتم…گوش کنید..

دانلود بخش پایانی قسمت 28 سریال مدار صفر درجه ( تیر باران سرگرد فتاحی ) تصویری يا از اينجا

دانلود بخش پایانی قسمت 28 سریال مدار صفر درجه ( تیر باران سرگرد فتاحی ) صوتی يا از اينجا

تصویری از سایت یوتیوب ببینید

دانلود بخشهای زیباتری از مدار صفر درجه از اینجا

دو آهنگ بسیار زیبای دیگر از این هنرمند ، حتما دانلود کنید :

شب دهم يا از اينجا

سایه آفتاب یا از اينجا

یک شب دلی

تصنیف بسیار زیبایی از علیرضا قربانی ، در قسمت آخر سریال شب دهم ، علیرضا قربانی یه آواز اصیل به اسم یک شب دلی می خونه که واقعا زیباست حتما دانلود کنید.

با تشکر از دوست خوبم آقا امید….از اینجا دانلود کنید….گوش کنید..

صفحه دانلود تمام آهنگهای کمیاب موجود در آرشیو من

58 پاسخ to “ای باران + یک شب دلی – علیرضا قربانی”

  1. sepanta Says:

    جانا خوش گفتی

  2. بهار Says:

    سپاس

  3. saghi Says:

    سلام امین جان خیلی ممنون من این قسمت مدار صفر درجه رو ندیدم واقعا ممنون که این آهنگ زیبا رو گذاشتی

  4. ماهان Says:

    سلام
    بسیار ممنونم….بعد 5-6 ساعت بالاخره آهنگ مورد علاقه و صحنه دلخواهم رو
    دریافت کردم! :):):):):)

  5. mina Says:

    واقعاً فوق العاده بود. ارزش 3 4 ساعت گشتن را داشت.دستتون درد نکنه.

  6. nasim Says:

    میشه آهنگ بدون صحبتهای متن رو بذارین؟

    امین : نمیشه ، نرم افزارشو ندارم ، شرمنده

  7. nasim Says:

    ok tnx
    pas mishe ba keyfiyat taresho bezarin
    man vaghean az hosne salighatoon mamnoonam.
    chon vaghean zibast

    امین : الان محل کارم هستم ، تا شب حتما میزارم ،میلتون رو تصحیح کنید تا به میلتون بفرستم ،ممنون

  8. nasim Says:

    vaghean mamnoonam

    امین : به میلتون سر بزنید ، اگر رسید پاسخ بدید

  9. امیر Says:

    ببخشید نمیدونم چرا فقط 19 ثانیه از آهگ دانلود میشه. میشه بگید چی کار کنم. ممنون

    امین : به میلت فرستادم

  10. nasim Says:

    واقعا» دست شما درد نکنه

    من 2-3 روزی بود دنبالش بودم.

    لطفا» باز هم از این آهنگ های خاص بذارید

    امین : خواهش میکنم ، در آخر همین پست یه لینکی گذاشتم از آهنگهای کمیاب ، اگر چیزه دیگه ای خواستید بفرمایید بزارم

  11. Pejman Taslimi Says:

    Thanks

  12. masoud Says:

    لطفن از لینکه مستقیم بزارید با dap دانلود کنیم.

  13. cheetah Says:

    divanatam

  14. reyhane Says:

    salam
    vaghean dastet dard nakone.
    khoda midoone cheghadr donbale in ahang gashtam…..
    khoshhal misham age up e jalebi kardi khabar bedi…

  15. حامد Says:

    سلام عزیز جان
    دستت درد نکنه. فقط یه خواهش ازت دارم. اگه تونستی لینک اون آهنگ رفانسوی که جاهای غمگین سریال میخونه، همونی که یه دختره دکلمه میکنه رو هم بزار. بخدا خیلی دنبالش گشتم. ممنون.

  16. iman shams Says:

    سلام . اول اینکه خیلی صفحه ی خوبی داری و دوم اینکه اگه دوست داشتی ون رو تو مسنجرت وارد کن من می خواستم این کار رو بکنم اما نه میلت رو داشتم نه اجازه اش رو سوم اینکه اگه میشه این آهنگ دختر فرانسویه که دوست آخریمون هم خواسته پیدا کردی برام بفرست ممنون میشم و دیگه اینکه اگه به روز کردی و جالب بود موضوع برام ÷یغام بزار تا حتماً ببینم . تشکر ایمان شمس

  17. SOHEILA GHAHARI Says:

    سلام من نتونستم دانلود کنم . اگر میتونید به ایمیلم بفرستید

  18. سهیلا قهاری Says:

    سلام آهنگ قسمت 28 باران سریال مدار صفر درجه را به ایمیل من بفرستید . من نتونستم این آهنگ را پیدا کنم . با تشکر

  19. مریم Says:

    مرسی.واقعا عالی بود

  20. علي Says:

    خواهشمند است اهنگ ان قسمت از سزیال مدار صفر درجه که سرگرد فتحی بر سر مزار عشقش نشسته بود و نامه وی را می خواند برای من ارسال کنید.
    ali_8040@yahoo.com

  21. علي Says:

    بابا آهنگ رو بفرست تو کفیم

  22. بشير Says:

    سلام
    مرسي واقعا عالي بود، بهتم لينكيدم
    يه دو تا درخواست نوشته بودن كه منم تاكيد ميكنم اگه تونستي بذارشون، يكي ترانه باران كه موقعي كه سرگرد فتاحي سر مزار زينت نشسته بود خوانده ميشد(نسخه كامل همين باران) و يكي ديگه هم اون آهنگ فرانسوي ،بگونم، كه جاهاي غمگين دكلمه ميشد لطف ميكني ممنون

  23. بشیر Says:

    سوالات سخت میپرسی!!
    فکر میکنم توی قسمت 26 یا 27 بود که سر قبر زینت بود(به نظرم 27)
    اون آهنگ فرانسویم توی خیلی از قسمتاش بود از جمله توی قسمت آخر

    امین : حله !! به زودی میزارم

  24. asal Says:

    mamnon.vali khob mishod ahange akhare film ra ham baramon mizashtin

  25. هیمن Says:

    خیلی ممنون خیلی خیلی ممنون

  26. reyhane Says:

    khabary azat nist?…..

  27. Ali Says:

    با سلام و خسته نباشيد
    تشكر مي كنم از قسمتهاي كه در دانلود گذاشته بوديد تير باران سرگرد فتاحي و مرگ زينت ، اگر امكان دارد قسمتي را زينت بازجويي مي شود را هم بگذاريد .

    باتشكر

  28. Ali Says:

    با سلام و خسته نباشيد

    اگر امكان دارد قسمتي را زينت تحت بازجويي سرگرد فتاحي قرار مي گيره رو بگذاريد . اگه ممكنه داره در ايملم بگذاريد.

    باتشكر

  29. مژگان Says:

    با سلام
    لطفاً اين آهنگ را برايم بفرستيد. نتونستم دانلود كنم.
    ضمنا اگر ساير آهنگهاي اين سريال را هم بذاريد ديگه لطف را تموم كرديد.

  30. ameneh Says:

    age mishe ahanghaye alireza ghorbani ro baram befrestid akhe har kar mikonam download nemishe
    age vasam befrestid koli mamnoonetun misham

    amin : salam , ye mail bede barat befrestam , in mailet ke dadi ghalate

  31. طرفه Says:

    سلام
    من نتونستم این آهنگ رو دانلود کنم.می شه ازتون خوااااااااهش کنم که برام ای میل کنین؟ممنون می شم

  32. آسمان Says:

    واقعا ممنون. همان شبي كه اين آهنگ را شنيدم دلم لرزيد. براي داشتن آهنگ كل قسمت 28 سريال را دانلود كرده بودم. ممنون كه آهنگ را برايمان گذاشتيد. پاينده باشيد.

  33. امیر Says:

    سلام ببخشید چرا آهنگ عوض شده؟؟ من که نمیتونم دانلود کنم مجبورم هر روز بیام این جا گوش بدم

  34. امیر Says:

    یعنی من باید از میلم دانلودش کنم؟؟

  35. mahsa Says:

    mamno0nam azizam man kheili donbale in ahang gashtam
    koli doat mikonam
    misiiiiiiiiii miiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    bo0o0o0os bo0o0o0o0s

  36. mahsa Says:

    chera kamel save nemishe

    امین : به راحتی ذخیره میشه ، اگه نشد میلتو بده برات بفرستم

  37. موسیقی اصیل ایرانی در پدرسالار « راهنمای تحصیل در فرانسه Says:

    […] دانلود بخشهای بسیار زیبایی از مدار صفر درجه […]

  38. Ali Says:

    سلام و خسته نباشيد

    با تشكر از قسمتهايي كه براي دانلود كردن مدار صفر درجه گذاشته بوديد.اگر امكان دارد قسمتي را زينت تحت بازجويي سرگرد فتاحي قرار مي گيره رو بگذاريد . اگه امكان داره در ايملم بگذاريد.

    باتشكر فراوان

  39. nasrin Says:

    سلام
    واقعا خسته نباشی، مثل همیشه فوق العاده و عالی
    امیدوارم همیشه موفق باشی

  40. مریم Says:

    سلام اگه میتوانید برای من هم بفرستید ،نتوانستم دانلود کنم .
    ممنون میشم
    ممنون تر میشم اگه اون آهنگ فرانسوی را هم پیدا کنید.
    خیلی خیلی دستت درد نکنه .

  41. niki Says:

    salam ,kheili khoshhal shodam vaghti didam mitunam ahanaye madare sefr darajaro download konam valli besyar ghamghin shodam vaghti didam har kari mikonam download nemishe,age momkene baram be emalilam beferestid
    besyar sepasgozar misham

    امین : میلتون رو تصحیح کنید تا به میلتون بفرستم ،ممنون

  42. غزل Says:

    محشره … ديگه حرفي نمي مونه … دستت درد نكنه … ولي تصويريش دانلود نميشه…!

    amin : mishe dobare emtehan kon

  43. mahsa Says:

    vaghean mamnoon kheli donbale in ahang boodam.vaghti peidash kardam vaghean khoshhal shodam vali motasefane manma natoonestam download konam.mishe be emailam befrestin.ye donya mamnoon misham

  44. فرهاد Says:

    ببین چقدر این آهنگ قشنگه، چقدر با احساس خونده شده.
    واقعاً فیلم مدار صفر درجه از همه جهت قوی بود، کاش میشد یه جوری از سازندگان این فیلم با این موسیقی های زیبا تشکر کرد.
    ممنون از شما که ما رو هم در شنیدن این موسیقی زیبای اصیل ایرانی شریک کردید.

  45. فرهاد Says:

    هر کسی که نتونسته دانلود کنه به من email بزنه، با کمال میل براش می فرستم.
    ffarjood@gmail.com

  46. jack Says:

    mishe baraye man befrestid?

  47. دلارام Says:

    به این می گن موسیقی به این می گن خواننده نه به موسیقی ها و خواننده های رپپپپپپپپپپپپپپپ
    این سریال از همه نظر بی نظیر بود(کارگردان.تهیه کننده.خواننده.شاعر.بازیگر)
    ممممممممممممننننوووووننننننننننننن

  48. سارا Says:

    سلام. متاسفانه من نه تونستم ای باران رو download کنم نه تیتراژ پایانی مدار صفر درجه رو. می شه یه لطفی بکنید برام send کنید. ضمنا به خاطر نوحه روزهای انتظار که مدتها دنبالش بودم ازتون ممنونم.

  49. ahmad akbarpour Says:

    saalm bebakhshid oon avaz ke vase khak separy pedar va khahar bood narid.ke sher hafez bood :ya rab in no gol khandan ke…….

  50. najva Says:

    salam….mamnoonam az ahange khoshgeli ke vas dl gozashtyd va on saligheye shoma…tanx u man ke koli hal kardam ,,,,,bye

  51. امید Says:

    اگه میشه آوازی رو که تو قسمت آخر شب دهم از علیرضا قربانی پخش میشه رو بزار.
    ممنون

  52. alireza Says:

    j

  53. سید ضیاء Says:

    آقا خدا خیر بده بهد . خیلی دنبالش بودم . خاطره های خاصی با این مجموعه دارم

  54. صبا Says:

    واقعا ممنون. بی نهایت

  55. نازنین Says:

    سلام نشد نصفه میاد می شه اهنگ سر مزار رو که فتاحی نامه می خونه رو بزارید مرسی

  56. فریاد Says:

    درود بر شما دوست عزیز
    می تونم خواهش کنم اگر براتون امکان داره اون سکانس سریال که زینت الملوک توسط سرگرد فتاحی بازجویی می شه رو برام ایمیل کنی؟(اگر نمیگید چقدر پررو؟)
    فکر می کنم یکی از خاطه انگیز ترین سکانسهای این سریال باشه.
    لطفا بی پاسخ نگذارید این درخواست رو

  57. نیما Says:

    سلام عزیز.
    منم ممنون میشم اگه به میلم بفرستی، هرکاری میکنم نصفه دانلود میشه.
    با تشکرات فراوان امین جان!

  58. علی Says:

    salam vaghean daset dard nakone kheyli ahangaye bahali dari merc ensha alah to baghie karatam mese in karet movafagh bashi

بیان دیدگاه